Voor jou is meer nodig dan alleen de opmerking “je moet het gewoon doen”
Je hebt al een of meerdere businesscoaches gehad, en toch blijf je tegen dezelfde dingen aanlopen. Je probeert echt te implementeren wat ze je aanreiken. Maar als het spannend wordt, hoor je vaak: “Je moet het gewoon doen, luier aan en gaan.
𝐌𝐚𝐚𝐫 𝐣𝐚, 𝐚𝐥𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐳𝐨 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐞𝐥 𝐰𝐚𝐬, 𝐡𝐚𝐝 𝐣𝐞 𝐡𝐞𝐭 𝐚𝐥𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐠𝐞𝐝𝐚𝐚𝐧, 𝐭𝐨𝐜𝐡?
Je nieuw aanbod ontwikkelde aanbod in de markt zetten.
Je wilt wel maar je vindt het doodeng. Laatst zag je nog een post van een concullega met ongeveer hetzelfde aanbod. En je vraagt je af: zit iemand nog wel op míjn aanbod te wachten? Bovendien twijfel je of je wel genoeg waarde biedt voor de prijs die je vraagt. Het is een echte expert-prijs, en dat maakt je zenuwachtig. Kan ik dit wel waarmaken?
Koude acquisitie-overal praten over wat je doet.
Het gaat je niet makkelijk af. Je bent bescheiden en wilt vooral niet te pusherig overkomen. Maar omdat de businesscoach zegt dat het moet, denk je dat het zo hoort. En omdat jij het niet doet, voel je je misschien wel een slechte ondernemer.
Keuzes maken uit al die ideeën.
Je werkt keihard, en de businesscoach zegt dat je een keus moet maken. Maar 𝒉𝒐𝒆 kies je als je alles leuk vindt? Je blijft het uitstellen, je komt er zelf niet uit en in coachprogramma is weinig ruimte voor 1-op-1 advies.
In mijn optiek is ondernemen 80% mindset.
Je kunt de mooiste plannen hebben, maar als je ergens jezelf tegenhoudt, lukt het je niet om ze te realiseren. Veel businesscoaches focussen alleen op de zakelijke kant en bieden een methode met vaste stappen. Als je die stappen volgt, zou je meer klanten, omzet, en succes behalen. Maar je merkt dat niet alles uit die methode voor jou werkt. Je hebt al zoveel tijd geïnvesteerd, maar de resultaten blijven uit.
Je vraagt je af: wat doe ik verkeerd?
𝐇𝐞𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦? 𝐀𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐧𝐭 𝐯𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐦𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐚𝐩 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐭 𝐯𝐚𝐚𝐤 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧𝐝𝐚𝐜𝐡𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐞𝐞𝐝. Daar is vaak geen ruimte voor in groepsprogramma’s. Terwijl je ziet dat het voor anderen werkt, voel je dat je zelf iets anders nodig hebt.
Dat is waar ik in beeld kom.
Als Business Mindset Coach help ik ke voorbij je eigen blokkades.
Ik leer je hoe je van uitstellen naar doen gaat, ook bij twijfel of bijvoorbeeld je aanbod wel goed genoeg is. Ik help je om te verkopen op een manier die bij jou past. Ik leer je hoe je de juiste keuzes kunt maken, bijvoorbeeld voor je ideale klant, je aanbod, je marketingkanalen etc.