
Verhoog je omzet met effectieve communicatie
Hoe voorkom je dat je communicatie je omzet kost?
Een verkoopgesprek voeren vind je lastig, je wil je niet te pusherig en verkoperig opstellen. Maar daardoor heb je wel het gevoel dat je potentiële klanten net niet over de streep haalt om klant te worden.
Als je potentiële klant met bezwaren komt, zoals “ik vind het te duur, ik heb het geld niet, het is nu niet het juiste moment, ik ga het eerst nog even zelf doen”, weet je niet goed hoe je moet reageren. En voor je het weet is het einde gesprek en weet je niet goed hoe je het moet opvolgen.
Je bent in gesprek met een klant, je wilt iets belangrijks zeggen, maar de juiste woorden blijven ergens steken. Het tarief dat je echt waard bent, die deadline die niet weer overschreden mag worden of nee, je hebt geen tijd voor die spoedklus.
Het is een bekend probleem onder zelfstandig ondernemers. Je bent goed in wat je doet, maar soms hapert de communicatie, en dat kost je omzet. Misschien wel meer dan je nu bewust bent.
Pijn in communicatie = Pijn in je portemonnee
De Oplossing: Leer effectiever communiceren voor:
Goede en prettige zakelijke relaties: bouw duurzame relaties op door duidelijk en verbindend te communiceren, zowel verbaal als via tekst.
Hogere Omzet: leer hoe je je communicatie zodanig inzet dat je uit gesprekken conversie haalt, zonder verkoperig en pusherig over te komen.
Meer Klantvertrouwen: win het vertrouwen van je klanten met heldere, overtuigende communicatie. Zonder dat je bang hoeft te zijn dat je daardoor klanten verliest.
Wil jij je communicatie naar een hoger niveau tillen en daarmee meer zakelijk succes en groei realiseren.
Doe dan mee donderdag 18 april mee met de 1-daagse training ‘Verhoog je omzet met effectieve communicatie.
Vraag jij je af....
- Hoe kan ik betere (verkoop-) gesprekken voeren met mijn klant?
- Hoe zeg ik nee zonder klanten te verliezen?
- Hoe kan ik zakelijker zijn zonder mijn authenticiteit te verliezen?
- Hoe kan ik zelfverzekerd overkomen?
- Hoe communiceer ik mijn expertise en wat ik waard ben zonder aarzeling?


Wil jij meer zakelijk succes door optimale inzet van je spreek- en lichaamstaal?
Dit is wat je leert in de 1-daagse training Effectief communiceren met je klant:
Aan de hand van een krachtig 7-stappen gespreksmodel op een prettige en relaxte manier (verkoop-/intake) gesprekken voeren, en hoe je omgaat met mogelijke bezwaren van klantenkoop
Zelfverzekerd 'Nee' Zeggen: Ontdek hoe je grenzen stelt zonder klanten te verliezen.
zakelijk zijn op een manier die bij jou past, je vindt een goede balans tussen professionaliteit en jezelf blijven.
Hoe je verbale en non-verbale communicatie optimaal inzet, zodat je overtuigend en zelfverzekerd overkomt.
jezelf verkopen voor wat je waard bent en de beloning krijgen die je verdient.
Aan de hand van een helder communicatiemodel leer je hoe communicatie in structuur werkt.
jouw blinde vlekken in communicatie ontdekken.
Klaar voor de praktijk!
Wil jij ook de sleutel tot effectieve communicatie in handen hebben? Investeer in jezelf en je bedrijf met deze 1-daagse training en ontdek hoe je jouw communicatievaardigheden naar een hoger niveau tilt.
Zonder investeringen geen groei.
De inzichten die je opdoet, gecombineerd met leuke en praktische oefeningen kun je na afloop meteen in praktijk brengen zowel zakelijk als privé! En je verdient, als het goed is, binnen no-time deze investering terug doordat je o.a. meer conversie uit je manier van communiceren haalt.
Datum: donderdag 18 april 2024
Tijd 9.30 – 17.00 uur.
Jouw investering is 275,00 euro (excl. BTW)
Dit is inclusief:
- Een korte voorbereidende opdracht (5-10 min), om je zoveel mogelijk uit de training te laten halen.
- De training met een groep gelijkgestemde ondernemers (maximaal 10), zodat er ruimte is voor een stukje maatwerk.
- Online Follow-up gesprek van 1/2 uur 2-3 weken na de training om te bespreken hoe je gaat met de acties naar aanleiding van de training.
- hand-out, lekker lunch, koffie/thee en wat lekkers
Lokatie Amstelveen
Kun je niet op bovenstaande datum en ben je wel geïnteresseerd? Laat het mij weten! Bij voldoende belangstelling prik ik een nieuwe datum.
